Videojuego como herramienta para ayudar en el afrontamiento del miedo a la oscuridad, baja tolerancia a la frustración y miedo a la mala toma de decisiones en niños de 9 y 10 años

In order to contribute to the growth of multimedia tools in the use of different disciplines, this research, about the game unfolds as a momentous tool in coping with the fears in children, since it enables an approach to infants, who are increasingly immersed in the world of technological means. Ba...

Full description

Autores:
García Urdinola, Manuel Alejandro
Campo Rincón, Miguel Ángel
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2015
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/3100
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/3100
Palabra clave:
Videojuego
Herramienta
Fear
Darkness
Video digital
Videojuegos - Diseño
Ingeniería multimedia
Miedo
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2