Videojuego como herramienta para ayudar en el afrontamiento del miedo a la oscuridad, baja tolerancia a la frustración y miedo a la mala toma de decisiones en niños de 9 y 10 años
In order to contribute to the growth of multimedia tools in the use of different disciplines, this research, about the game unfolds as a momentous tool in coping with the fears in children, since it enables an approach to infants, who are increasingly immersed in the world of technological means. Ba...
- Autores:
-
García Urdinola, Manuel Alejandro
Campo Rincón, Miguel Ángel
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2015
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/3100
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/3100
- Palabra clave:
- Videojuego
Herramienta
Fear
Darkness
Video digital
Videojuegos - Diseño
Ingeniería multimedia
Miedo
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2