Retos y perspectivas de la formación docente para la inclusión y el aprendizaje cooperativo

The present work intends to give an analysis with respect to teacher training as a tool for teacher construction that entails a greater acceptance of the educational system, and with it, the training of students as subjects of a politically acceptable within De A troubled environment. This is the me...

Full description

Autores:
Arredondo Villa, Natali
Osorio Arteaga, Yenyfer
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2017
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/6422
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/6422
Palabra clave:
Capacitación docente
Aprendizaje cooperativo
Educación inclusiva
Sistema educativo
Teacher training
Cooperative learning
Inclusive education
Educational system
Relación docente - estudiante
Educación cooperativa
Formación de docentes
Personal docente
Evaluación de docentes
Calidad de la educación
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia