Retos y perspectivas de la formación docente para la inclusión y el aprendizaje cooperativo
The present work intends to give an analysis with respect to teacher training as a tool for teacher construction that entails a greater acceptance of the educational system, and with it, the training of students as subjects of a politically acceptable within De A troubled environment. This is the me...
- Autores:
-
Arredondo Villa, Natali
Osorio Arteaga, Yenyfer
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/6422
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/6422
- Palabra clave:
- Capacitación docente
Aprendizaje cooperativo
Educación inclusiva
Sistema educativo
Teacher training
Cooperative learning
Inclusive education
Educational system
Relación docente - estudiante
Educación cooperativa
Formación de docentes
Personal docente
Evaluación de docentes
Calidad de la educación
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia