Los imaginarios de los docentes sobre el buen vivir
In this research we analyze the imaginaries about the good life that the teachers have in their pedagogical practices of the Preschool Small Stimulation Center and the Educational Institution José Eusebio Caro in the degrees of transition. With what is initially intended to identify, describe and co...
- Autores:
-
Arango Palacio, Yuliana
López Ospina, Karen
Suárez Uribe, Viviana Marcela
Vega Pérez, Ángela María
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2017
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/4172
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/4172
- Palabra clave:
- Buen vivir
Imaginarios
Docentes
Prácticas pedagógicas
Good living
Imaginaries
Teachers
Pedagogical practices
Educación para la paz
Pedagogía
Prácticas de la enseñanza
Actitudes del docente
Formación de docentes
Educación preescolar
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia