Los imaginarios de los docentes sobre el buen vivir

In this research we analyze the imaginaries about the good life that the teachers have in their pedagogical practices of the Preschool Small Stimulation Center and the Educational Institution José Eusebio Caro in the degrees of transition. With what is initially intended to identify, describe and co...

Full description

Autores:
Arango Palacio, Yuliana
López Ospina, Karen
Suárez Uribe, Viviana Marcela
Vega Pérez, Ángela María
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2017
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/4172
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/4172
Palabra clave:
Buen vivir
Imaginarios
Docentes
Prácticas pedagógicas
Good living
Imaginaries
Teachers
Pedagogical practices
Educación para la paz
Pedagogía
Prácticas de la enseñanza
Actitudes del docente
Formación de docentes
Educación preescolar
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia