Propuesta de marketing estratégico 2017-2018 orientado al chance en la empresa La Fortuna S.A. marca Acertemos ubicada en el departamento del Cauca en Colombia

The Marketing strategic planning (MSP) is a need for La Fortuna S.A. to the effective implementation of it’s porposes for the 2016-2018 period. By definition the MSP, contributes to align the financial and human resources to succeed. The Company requires an strategic marketing plan to be build on a...

Full description

Autores:
Enríquez Revelo, Alba Yaneth
Castaño Vivas, Guillermo
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2016
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/5522
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/5522
Palabra clave:
Planeación
Estratégica
Marketing
Chance
Apuestas
Permanentes
Acertemos
Planning
Strategic
Better
Permanent
Planeación estratégica
Marketing
Estrategia de mercadeo
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia