Co-creación como metodología para la apropiación social de la ciencia y la tecnología (ASCYT) del recurso agua. Caso Urabá-Antioqueño- Colombia

This article shares the methodological approach developed by the program “Experiences Teaching Travelling Public Enterprises of Medellin Water Museum” supported by Colciencias and developed by the Public Enterprises of Medellin (EPM) Foundation and EAFIT University in Colombia, which implemented a s...

Full description

Autores:
Atuesta Venegas, María del Rosario
Ceballos Moncada, Andrés Felipe
Gómez Alvis, Rodrigo
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2016
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/7069
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/7069
Palabra clave:
Apropiación-social-del-conocimiento
Recurso-hídrico
Urabá-antioqueño
Co-creación
Enseñanza-de-las ciencias
Metodología ascyt
Social-appropriation-of-knowledge
Water resource
Urabá region in Antioquia
Co-creation
Teaching-of-sciences
Methodology
Saosat
Enseñanza
Metodología
Recursos Hidricos (Aproveitamento)
Conocimiento
Antioquia
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia