Diario de campo. Campo de decisiones. Decisiones de vida. Reflexiones sobre el ser docente en espacios rurales de difícil acceso
The case examined below is framed on the possibilities of the narrative as a way to generate research in education. The voice of who asks and is been manifest on this reflection conceives an effort to structure and make sense of the implications about been a rural educator in zones which are been af...
- Autores:
-
Jiménez Gallego, Daniel Alejandro
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/6420
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/6420
- Palabra clave:
- Educación
Docencia
Ruralidad
Resistencia
Reflexión
Education
Teaching
Rurality
Resistance
Reflection
Educación primaria
Educación rural
Educación cívica
Educación - Antioquia
Educación humanística
Educación y estado
Formación de docentes
Personal docente
Estatuto docente
Educación rural - Colombia
Escuelas rurales
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia