Gestión y planificación de los procesos comunicativos de la agencia cultural Pereira - Banco de la república
RESUMEN: V ABTSRACT: This paper compiles the exercise of management and planning of communication processes of cultural agency Pereira Bank of the Republic in the first half of 2009; its development, was routed in three key elements: 1 / Public Relations and media organization, strategy through whic...
- Autores:
-
Giraldo Bañol, Luis Alejandro
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2016
- Institución:
- Universidad Católica de Pereira
- Repositorio:
- Repositorio Institucional - RIBUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.ucp.edu.co:10785/3856
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10785/3856
- Palabra clave:
- Public Relations and media organization
Relaciones Públicas y mediáticas de la organización
Cultural agency
Agencia cultural
Culture
Cultura
Banco de la república
- Rights
- openAccess
- License
- Attribution-NonCommercial 3.0 United States