Effects of English pronunciation instruction and the exploration of social values with second-graders.
This research study explores the effects of English pronunciation instruction while exploring social values with a group of second-grade students from a public school at Bogotá. By recognizing the lack of pronunciation instruction time within the EFL classroom while integrated with social values, th...
- Autores:
-
Reyes Leon, Lina Gabriela
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2025
- Institución:
- Universidad Pedagógica Nacional
- Repositorio:
- Repositorio Institucional UPN
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/21185
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/20.500.12209/21185
- Palabra clave:
- Instrucción en pronunciación
Enseñanza de pronunciación del inglés
Valores sociales
Enseñanza de pronunciación con estudiantes de primaria
Pronunciation instruction
Social values
Critical language teaching
EFL classroom
Pronunciation instruction with primary students
- Rights
- openAccess
- License
- https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/