Fostering oral interaction skills while using board games in an efl classroom.
The present research is an Exploratory Action Research that aims at developing a contextualized proposal for eleven-grade students from IED Colegio Sorrento in an English as Foreign Language Classroom (EFL). The proposal arises from the analysis of the diagnostic test and the students' difficul...
- Autores:
 - 
                   Jaramillo Arias, Angie Yuliana           
 
- Tipo de recurso:
 - Trabajo de grado de pregrado
 
- Fecha de publicación:
 - 2021
 
- Institución:
 - Universidad Pedagógica Nacional
 
- Repositorio:
 - Repositorio Institucional UPN
 
- Idioma:
 -           eng          
 - OAI Identifier:
 - oai:repository.pedagogica.edu.co:20.500.12209/13403
 - Acceso en línea:
 -           http://hdl.handle.net/20.500.12209/13403
          
 - Palabra clave:
 -           Inglés como lengua extranjera          
Habilidades de interacción oral
Juegos de mesa
Enfoque de aprendizaje basado en juegos
English as a foreign language
Oral interaction skills
Board games
Game-based learning approach
 - Rights
 - openAccess
 - License
 - https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
 
