Reading comprehension processes in fourth and fifth grade children

The present qualitative study was carried out during the years 2015 and 2016 at the “Granada Occidente” and “San Antonio Bajo” branches of the “San Rafael” Agricultural Educational Institution in Rondón (Boyacá, Colombia); Its purpose is to determine the processes of reading comprehension that are s...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Repositorio:
RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uptc.edu.co:001/11468
Acceso en línea:
https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/8919
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/11468
Palabra clave:
conceptual pedagogy, theory, the six readings, comprehension, reading processes, reading levels.
pedagogía conceptual, teoría las seis lecturas, comprensión, procesos de lectura, niveles de lectura.
Rights
License
Derechos de autor 2019 EDUCACIÓN Y CIENCIA