Perspectivas de la educación ambiental instaladas en profesores: reflexión de las creencias y obstáculos

Recently, the need to innovate has been reiterated and for this, several sectors of society are concerned about achieving a balance in the ecosystem, including the education area. This article presents a qualitative methodological approach in which a reflection of the literature is made, about the b...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
http://purl.org/coar/resource_type/c_6606
Fecha de publicación:
2020
Institución:
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Repositorio:
RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uptc.edu.co:001/16421
Acceso en línea:
https://revistas.uptc.edu.co/index.php/rastrosyrostros/article/view/11183
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/16421
Palabra clave:
Educación ambiental
Perspectivas
Profesores
Enseñanza
Creencias
Environmental education
Perspectives
Teachers
Teaching
Beliefs
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf107