Trajectories of rural teachers, from their narratives

The article presents the results of the research Trajectories of rural teachers, narratives from the Escuela Nueva Model in Pauna, Boyacá. The objective was to recognize and analyze the experiences of four rural teachers, through their narratives on the Escuela Nueva model, in order to learn about t...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2022
Institución:
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Repositorio:
RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uptc.edu.co:001/11585
Acceso en línea:
https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/12982
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/11585
Palabra clave:
Education rural
teaching
pedagogical practice
new school
narratives
educación rural
docencia
práctica pedagógica
escuela nueva
narrativas
educaçao rural
ensino
práctica pedagógica
nova escola
narrativas
Rights
License
Derechos de autor 2022 Educación Y Ciencia