Reading comprehension in students from first to third grade with “Escuela Nueva” methodology
The General Education Law (1994) establishes among the objectives of elementary school, the development of communicative skills to read and understand. Analyzed the results of the “SABER” tests for third grade in language (2014), low reading comprehension performances were observed in students of th...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/11476
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/9396
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/11476
- Palabra clave:
- reading comprehension, New School, didactic action, action research, SABER Tests.
Comprensión lectora, Escuela Nueva, Acción didáctica, investigación acción, Pruebas saber.
- Rights
- License
- Derechos de autor 2019 EDUCACIÓN Y CIENCIA