Critical pedagogy and alterative
It presents a phenomenological approximation to this epoch existence’s ways, by recreating them from the critical pedagogy perspective, which assumes the pedagogic action as an alterative relationship, a relation with the other one, an ethical relation based upon justice, responsibility and hospitab...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- http://purl.org/coar/resource_type/c_6751
- Fecha de publicación:
- 2010
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/13270
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/praxis_saber/article/view/1089
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/13270
- Palabra clave:
- Critical Pedagogy
Alterative Pedagogy.
pedagogía crítica
pedagogía de la alteridad
Pédagogie critique
Pédagogie de l’altérite
Pedagogia crítica
Pedagogia da alteridade.
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf252