Management of Colombian hotel companies' websites: an empirical approach
The article examines hotel companies' Website management in Cúcuta, Colombia. The methodology is quantitative with descriptive design. A survey of sixty-two items is applied to the managers of five hotels, to know their opinion on aspects such as: Website, Prices, Reservation, Products, Navigab...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- http://purl.org/coar/resource_type/c_6767
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/10422
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/investigacion_duitama/article/view/16829
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/10422
- Palabra clave:
- management;
websites;
hotel companies;
client relationship
gestión;
páginas web;
empresas hoteleras;
relación con los clientes
- Rights
- License
- Derechos de autor 2023 Revista de Investigación, Desarrollo e Innovación