Contributions of Printed Material in the Teaching of English as a Foreign Language During the Period of Distance Education in the Municipality of Saboyá
This project focuses on a qualitative research method called intrinsic case study, which aims to explore and analyze the contributions of printed material in the teaching of English as a foreign language in four public and elementary schools in rural and urban areas of Saboyá, Boyacá. The project ar...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2022
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/16178
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/enletawa_journal/article/view/14578
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/16178
- Palabra clave:
- printed materials
Enseñanza del Inglés como Lengua Extranjera (TEFL)
distance education
distance learning and teachers’ perspectives
materiales impresos
enseñanza del inglés como lengua extranjera
educación a distancia
aprendizaje a distancia y perspectivas de los profesores
- Rights
- License
- Copyright (c) 2022 Enletawa Journal