Pedagogical strategies and teaching practices for the teaching of law
The author intends to recognize interdisciplinarity as a basis for the pedagogy of law, recognizing human rights, democracy. globalization and negotiation as new law forms. She insists on surpassing code and memory based pedagogies as the basis for the construction of an authentic academic community...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2003
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/15862
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/derecho_realidad/article/view/13575
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/15862
- Palabra clave:
- Pedagogy
Law
Academic community
New Law
Pedagogía
Derecho
Comunidad académica
Nuevo derecho
Pedagogía
Derecho
Comunidad académica
Nuevo derecho
- Rights
- License
- Derechos de autor 2003 Derecho y realidad