Articulación entre la educación media y la educación superior: una experiencia significativa en la FESAD
The present paper describes the significant experience of the process developed by the University Pedagogical and Technological of Colombia in the implementa- tion of the Articulation Model focused on the implementation of programs by the propaedeutic cycles and the Competence training approach betw...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- http://purl.org/coar/resource_type/c_6588
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/16380
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/rastrosyrostros/article/view/9194
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/16380
- Palabra clave:
- Articulación
Ciclos Propedéuticos
Competencias
Técnico laboral
Técnico profesional
Articulation
Propaedeutic cycles
Competences
Technical labor
Professional technician
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf89