Articulación entre la educación media y la educación superior: una experiencia significativa en la FESAD

The present paper describes the significant experience of the process developed by the University Pedagogical and Technological of Colombia in the implementa- tion of the Articulation Model focused on the implementation of programs by the propaedeutic cycles and the Competence training approach betw...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
http://purl.org/coar/resource_type/c_6588
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
Repositorio:
RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.uptc.edu.co:001/16380
Acceso en línea:
https://revistas.uptc.edu.co/index.php/rastrosyrostros/article/view/9194
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/16380
Palabra clave:
Articulación
Ciclos Propedéuticos
Competencias
Técnico laboral
Técnico profesional
Articulation
Propaedeutic cycles
Competences
Technical labor
Professional technician
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf89