Does Social Media Intelligence and Artificial Intelligence, influence strategic decision-making and collaborative effectiveness in Latin American organizations.

Three interconnected research papers that collectively enhance our comprehension of the mechanisms by which digital intelligence tools, specifically Social Media Intelligence (SMI) and Artificial Intelligence (AI), influence strategic decision-making and collaborative effectiveness in Latin American...

Full description

Autores:
Zarate Chujfi, Luis Alejandro
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2025
Institución:
Colegio de Estudios Superiores de Administración
Repositorio:
Repositorio CESA
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:repository.cesa.edu.co:10726/5903
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10726/5903
https://repository.cesa.edu.co/
Palabra clave:
Social Media Intelligence, Artificial Intelligence, decision-making, collaborative effectiveness, Latin American organizations
658.406 Cambio organizacional
Transformación digital - Investigaciones
Redes sociales en línea
Inteligencia de negocios
Negocios - Toma de decisiones
Planeación estrátegica
Gobierno corporativo
Inteligencia artificial - Investigaciones
Empresas - Innovaciones tecnológicas
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