¿Es adecuado el ABP en el aprendizaje de la fisiología?

The problem-based learning (PBL) as a teaching technique especially useful in medicine applied to clinical science of the profession, gives rise questioning the usefulness of this tool for meaningful learning of medical physiology, biomedical that as a core subject, is leading in the doctor's t...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2013
Institución:
Universidad Militar Nueva Granada
Repositorio:
Repositorio UMNG
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repository.unimilitar.edu.co:10654/10474
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10654/10474
Palabra clave:
Aprendizaje basado en problemas
Ciencias básicas o biomédicas
Fisiología médica
Pedagogías problémicas
APRENDIZAJE BASADO EN PROBLEMAS (ABP) - EDUCACION MEDICA
 EDUCACION SUPERIOR
 METODOS DE ENSEÑANZA
 PEDAGOGIA
TEORIA DE LA EDUCACION
Problem-based learning
Basic or biomedical science
Medical physiology
Polemics pedagogies
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2