¿Es adecuado el ABP en el aprendizaje de la fisiología?
The problem-based learning (PBL) as a teaching technique especially useful in medicine applied to clinical science of the profession, gives rise questioning the usefulness of this tool for meaningful learning of medical physiology, biomedical that as a core subject, is leading in the doctor's t...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2013
- Institución:
- Universidad Militar Nueva Granada
- Repositorio:
- Repositorio UMNG
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repository.unimilitar.edu.co:10654/10474
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10654/10474
- Palabra clave:
- Aprendizaje basado en problemas
Ciencias básicas o biomédicas
Fisiología médica
Pedagogías problémicas
APRENDIZAJE BASADO EN PROBLEMAS (ABP) - EDUCACION MEDICA
EDUCACION SUPERIOR
METODOS DE ENSEÑANZA
PEDAGOGIA
TEORIA DE LA EDUCACION
Problem-based learning
Basic or biomedical science
Medical physiology
Polemics pedagogies
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2