Diseño de un plan de mercadeo para la Universidad de Ibagué para el año 2021
This research it is carried out with the objective of designing a marketing plan for the University of Ibagué for the year 2021, analyzing communication, promotion and marketing processes to formulate strategies that allow position at the national and regional levels, increase its share of in the ma...
- Autores:
-
Cortes, María Juanita
Montes Díaz, María Paola
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad de Ibagué
- Repositorio:
- Repositorio Universidad de Ibagué
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.unibague.edu.co:20.500.12313/4713
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/20.500.12313/4713
- Palabra clave:
- Universidad de Ibagué - Plan de mercadeo 2021
Instituciones de educación Superior
Marketing
Globalización
Ibagué
Educación
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Higher education institutions
- Rights
- openAccess
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
