Translanguaging-Mediated Input, Response, and Feedback for a Positive Learning Environment
ABSTRACT : This action research aims to examine the influence of input, response, and feedback through translanguaging on one EFL classroom environment. It was developed in a rural public school in Rionegro, Antioquia with 32 tenth graders. The study examines IRF teacher-student interactions, with a...
- Autores:
-
Guarín Gómez, Isabella
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2023
- Institución:
- Universidad de Antioquia
- Repositorio:
- Repositorio UdeA
- Idioma:
- eng
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.udea.edu.co:10495/36955
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/10495/36955
- Palabra clave:
- Action research
Investigación acción
Ambiente educativo
School environment
Inglés - enseñanza
English language - study and teaching
English as a foreign language
Feedback (Learning)
Translanguaging
Inglés como lengua extranjera
Retroalimentación (Aprendizaje)
Translingüismo
Enseñanza de idiomas
Aprendizaje de lenguas
http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85000722
- Rights
- openAccess
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
