Principios de gamificación como estrategia didáctica en la enseñanza del sistema muscular con estudiantes de grado octavo

This research deals with the implementation of gamification principles as a didactic strategy in teaching the muscular system with eighth grade students. taking into account that most of the practices have been developed and based on the memorization of contents, which in turn become somewhat monoto...

Full description

Autores:
Iglesias Doria, Paula Andrea
Perneth López, Javier Eduardo
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2023
Institución:
Universidad de Córdoba
Repositorio:
Repositorio Institucional Unicórdoba
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.unicordoba.edu.co:ucordoba/7180
Acceso en línea:
https://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/7180
Palabra clave:
Gamificación
Didáctica
Sistema muscular
Enseñanza de las ciencias
Gamification
Didactics
Muscular system
Science teaching
Rights
openAccess
License
Copyright Universidad de Córdoba, 2022