Propuestas de mejora en los procesos logísticos para la empresa Viajes Confort SAS ubicada en Bogotá
The general objective of the research is to improve the logistics processes of Viajes Confort SAS in Bogotá D.C. due to the importance of logistics efficiency in business success. Specific objectives are to review the literature on logistics processes, perform an organizational diagnosis to identify...
- Autores:
-
Leon Nieto, Nicolas Eduardo
- Tipo de recurso:
- Tesis
- Fecha de publicación:
- 2024
- Institución:
- Universidad Antonio Nariño
- Repositorio:
- Repositorio UAN
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- OAI Identifier:
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- Acceso en línea:
- https://repositorio.uan.edu.co/handle/123456789/12129
- Palabra clave:
- Gestión de Mantenimiento
satisfacción del cliente
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servicio al cliente
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The general objective of the research is to improve the logistics processes of Viajes Confort SAS in Bogotá D.C. due to the importance of logistics efficiency in business success. Specific objectives are to review the literature on logistics processes, perform an organizational diagnosis to identify problems and design a detailed improvement plan.In order to optimize the management of resources, improve the coordination of logistics operations and increase customer satisfaction, the impact of the implemented proposals will be measured in terms of operational performance, logistics costs and customer satisfaction, where the research not only seeks to solve the problems of Viajes Confort SAS but also offers a framework that can be replicated in other companies in the sector. |
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Alvarez, C. E. (2006). Transformación Cultural en las Organizaciones: Un Modelo para la Gestión del Cambio. Bogotà: Universidad del rosario Anguita, J. C., Labrador, R., & Campos, D. (2003). La encuesta como técnica de investigación . Aten Primaria, 257-162. Anton, F. o. (2005). Logistica del Transporte. Cenit Barreto, A. P. (2024). ¿PARA QUÉ SIRVEN LAS ENCUESTAS? . Universidad Nacional de Mar del Plata. beetrack. (09 de 10 de 2020). Obtenido de https://www.beetrack.com/es/blog/enfoque-al-clientelogistica CESTE. (2024). CESTE. Obtenido de https://www.ceste.es/areas-de-negocio/emprendimiento/alianzasestrategicas/ Cliente, L. c. (2008). La calidad en el servicio al cliente. España: Publicaciones Vértice SL. Obtenido de https://www.google.com.co/books/edition/La_calidad_en_el_servicio_al_cliente/M5yGtQ5m4y AC?hl=es&gbpv=0 Couso, R. P. (2005). Servicio al cliente La Comunicacion y la Calidad del Servicio en la Atención al Cliente. España: IdeasPropias. Cugat, R. X. (2023 de 5 de 25). CIS IMFORMATICA. Obtenido de CIS IMFORMATICA: https://www.cisinformatica.cat/es/porque-son-importantes-las-paginas-web-en-laactualidad/#:~:text=Una%20p%C3%A1gina%20web%20es%20una%20herramienta%20excelente %20para%20facilitar%20la,dejar%20comentarios%20y%20mucho%20m%C3%A1s. Denton, D. K. (1991). Calidad en el servicio a los clientes. España: Diaz de Santos S.a. Obtenido de https://www.google.com.co/books/edition/Calidad_en_el_servicio_a_los_clientes/y3yWnHrzW -0C?hl=es&gbpv=1&dq=calidad+en+el+servicio+al+cliente&printsec=frontcover |
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