Las líneas del saber: producción de saberes en la Maestría en Educación de la Universidad de San Buenaventura Medellín

This text allows for a review of the similarities and regularities of degree titles to qualify for the title of magister in education at the University of San Buenaventura; from a critical stance, namely, the review of knowledge in three moments: a) pedagogy and training; where do the actions of ref...

Full description

Autores:
Peláez Montoya, Yaneth
Barrios Hernández, Erika Constanza
Esquivia Mercado, Quiteria Olivia
Oquendo Carvallo, Diana Carolina
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/6289
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/6289
Palabra clave:
Crítica
Formación
Pedagogía
Saberes
Criticism
Formation
Pedagogy
Knowledge
Universidad de San Buenaventura
Erudición
Formación profesional
Prácticas de la enseñanza
Conocimiento
Pensamiento crítico
Rights
License
Foucault, M. (2006). La arqueología del saber. Buenos Aires, Argentina: Siglo XXI.