Características cognitivas, emocionales y conductuales de niños preescolares del programa Buen Comienzo en el noroccidente de Medellín

In this current article, derived from a piece of research, the cognitive, emotional, and behavioral characteristics, of a sample of 20 preschoolers, are described and whose ages range between 3 and 5 years. They belong to a low socio-economic level and they have benefited from the strategic program...

Full description

Autores:
Montoya Arenas, David Andrés
Giraldo Vásquez, Natalia
Arango Díaz, Lucas
Forgiarini Rupp, Ricardo
García Cardona, Ader Augusto
Montoya Arenas, David Andrés
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2014
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/7246
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/7246
Palabra clave:
Emoción
Conducta
Primera infancia
Preescolares
Capacidad intelectual
Emotion
Conduct
Early Childhood
Preschoolers Intellectual Capacity
Intellectual capacity
Cognición
Emociones infantiles
Conducta infantil
Niños - condiciones sociales
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia