Ingreso y culminación de procesos integrales a partir del fenómeno de extranjeridad
The purpose of this project was to analyze the way in which teachers belonging to Fundación ¡Vivan los Niños! perceive the foreignness phenomenon in the entry and completion dynamics of integral processes in the Convivencia group. Regarding the method, this project was carried out from a qualitative...
- Autores:
-
Henao Ferraro, Laura Alejandra
Montoya Gallego, Mariana
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2021
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/8209
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/8209
- Palabra clave:
- Extranjeridad
Procesos integrales
Educación
Niños
Docentes
Foreignness
Integral processes
Education
Children
Teachers
Extranjeros
- Rights
- License
- Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia