Sentidos de ser maestro de educación física a partir de la experiencia que acontece en la práctica pedagógica

This project collects the class experiences of the pedagogical practice in different educational institutions from Medellin, Barbosa and Rionegro, in an attempt to understand the meaning of being a teacher in physical education; using the detailed description of the situations experienced during the...

Full description

Autores:
Cárdenas García, Diego León
Gil García, Robín Esteban
Restrepo Gutiérrez, Sergio
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2018
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/6339
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/6339
Palabra clave:
Experiencia vivida
Maestro
Educación física
Investigación
Fenomenológico-hermenéutico
Experience
Teacher
Physical education
Research
Phenomenological-hermeneutic
Personal docente
Enseñanza de la educación física
Pedagogía
Fenomenología
Rights
License
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia