Desarrollo de un entorno didáctico como herramienta de apoyo para el aprendizaje en los niños y niñas de 4 a 6 años utilizando realidad aumentada
This document its focused at augmented reality impact evidence at initial education by implementing a didactic environment. To achieve it, a group of children between 4 and 6 years old was selected; the approach of the research was about geometric figures and its relationship with the environment. T...
- Autores:
-
Cerón Méndez, Tatiana
Gutiérrez Botero, Paula Alejandra
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2015
- Institución:
- Universidad de San Buenaventura
- Repositorio:
- Repositorio USB
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/3046
- Acceso en línea:
- http://hdl.handle.net/10819/3046
- Palabra clave:
- Realidad aumentada
Educación inicial
Multimedia didactic tools
Geometric figures
Educación en la primera infancia
Aplicaciones multimedia
Multimedia interactiva
Multimedia - Diseño
- Rights
- License
- http://purl.org/coar/access_right/c_abf2