Desarrollo de un entorno didáctico como herramienta de apoyo para el aprendizaje en los niños y niñas de 4 a 6 años utilizando realidad aumentada

This document its focused at augmented reality impact evidence at initial education by implementing a didactic environment. To achieve it, a group of children between 4 and 6 years old was selected; the approach of the research was about geometric figures and its relationship with the environment. T...

Full description

Autores:
Cerón Méndez, Tatiana
Gutiérrez Botero, Paula Alejandra
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2015
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/3046
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/3046
Palabra clave:
Realidad aumentada
Educación inicial
Multimedia didactic tools
Geometric figures
Educación en la primera infancia
Aplicaciones multimedia
Multimedia interactiva
Multimedia - Diseño
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2