Spark save - videojuego para aportar en la educación de tecnologías de producción de energías sostenibles

This research proposes the development of a multiplatform videogame by which it’s intended to contribute and teach about sustainable technologies to children and teens at the school stage in an entertaining and educational way.

Autores:
Cano Upegüí, Ángela María
Rosillo Ricardo, David
Zúñiga García, Diego José
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2014
Institución:
Universidad de San Buenaventura
Repositorio:
Repositorio USB
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:bibliotecadigital.usb.edu.co:10819/3102
Acceso en línea:
http://hdl.handle.net/10819/3102
Palabra clave:
Tecnologías sostenibles
Educación
Spark save
Videogame
Video digital
Ingeniería multimedia
Diseño sostenible
Tecnología educativa
Rights
License
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
Description
Summary:This research proposes the development of a multiplatform videogame by which it’s intended to contribute and teach about sustainable technologies to children and teens at the school stage in an entertaining and educational way.