Escribir... ¿Para qué?.

To write is converted, before the eyes of many people, into an unnecessary act. An action reflect of former customs, seen like something prosaically before the possibility of acceding to the newest technologies that proclaim the audio-visual thing as fundamental principle for the interpersonal commu...

Full description

Autores:
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Universidad Católica de Pereira
Repositorio:
Repositorio Institucional - RIBUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.ucp.edu.co:10785/14702
Acceso en línea:
https://revistas.ucp.edu.co/index.php/paginas/article/view/2337
http://hdl.handle.net/10785/14702
Palabra clave:
Rights
openAccess
License
Derechos de autor 2003 Revista Páginas
id RepoRIBUC_9559e80368afc0ed448e055e5cf7526f
oai_identifier_str oai:repositorio.ucp.edu.co:10785/14702
network_acronym_str RepoRIBUC
network_name_str Repositorio Institucional - RIBUC
repository_id_str
spelling Escribir... ¿Para qué?.To write is converted, before the eyes of many people, into an unnecessary act. An action reflect of former customs, seen like something prosaically before the possibility of acceding to the newest technologies that proclaim the audio-visual thing as fundamental principle for the interpersonal communication. There appear here the misadventures of its education in university young men and there propose some options that facilitate its learning.Escribir se convierte, antes los ojos de muchos, ven un acto innecesario. Una acción reflejo de antiguas costumbres, vistas como algo prosaico ante la posibilidad de acceder a novísimas tecnologías que pregonan lo audiovisual como principio fundamental para la comunicación interpersonal. Se plantean a que los contratiempos de su enseñanza en jóvenes universitarios y se proponen algunas opciones que faciliten su aprendizaje.Universidad Católica de Pereira2023-08-30T00:30:04Z2023-08-30T00:30:04Z2021-02-15Artículo de revistahttp://purl.org/coar/resource_type/c_6501http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85info:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionhttp://purl.org/coar/resource_type/c_2df8fbb1application/pdfhttps://revistas.ucp.edu.co/index.php/paginas/article/view/2337http://hdl.handle.net/10785/14702Revista Páginas; Núm. 66 (Ago., 2003); 53-640121-1633spahttps://revistas.ucp.edu.co/index.php/paginas/article/view/2337/2166Derechos de autor 2003 Revista Páginashttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.es_EShttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.es_ESinfo:eu-repo/semantics/openAccesshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2Gómez Molina, Abelardooai:repositorio.ucp.edu.co:10785/147022025-01-27T17:58:10Z
dc.title.none.fl_str_mv Escribir... ¿Para qué?.
title Escribir... ¿Para qué?.
spellingShingle Escribir... ¿Para qué?.
title_short Escribir... ¿Para qué?.
title_full Escribir... ¿Para qué?.
title_fullStr Escribir... ¿Para qué?.
title_full_unstemmed Escribir... ¿Para qué?.
title_sort Escribir... ¿Para qué?.
description To write is converted, before the eyes of many people, into an unnecessary act. An action reflect of former customs, seen like something prosaically before the possibility of acceding to the newest technologies that proclaim the audio-visual thing as fundamental principle for the interpersonal communication. There appear here the misadventures of its education in university young men and there propose some options that facilitate its learning.
publishDate 2021
dc.date.none.fl_str_mv 2021-02-15
2023-08-30T00:30:04Z
2023-08-30T00:30:04Z
dc.type.none.fl_str_mv Artículo de revista
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.type.coar.fl_str_mv http://purl.org/coar/resource_type/c_2df8fbb1
status_str publishedVersion
dc.identifier.none.fl_str_mv https://revistas.ucp.edu.co/index.php/paginas/article/view/2337
http://hdl.handle.net/10785/14702
url https://revistas.ucp.edu.co/index.php/paginas/article/view/2337
http://hdl.handle.net/10785/14702
dc.language.none.fl_str_mv spa
language spa
dc.relation.none.fl_str_mv https://revistas.ucp.edu.co/index.php/paginas/article/view/2337/2166
dc.rights.none.fl_str_mv Derechos de autor 2003 Revista Páginas
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.es_ES
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.es_ES
info:eu-repo/semantics/openAccess
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
rights_invalid_str_mv Derechos de autor 2003 Revista Páginas
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.es_ES
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
eu_rights_str_mv openAccess
dc.format.none.fl_str_mv application/pdf
dc.publisher.none.fl_str_mv Universidad Católica de Pereira
publisher.none.fl_str_mv Universidad Católica de Pereira
dc.source.none.fl_str_mv Revista Páginas; Núm. 66 (Ago., 2003); 53-64
0121-1633
institution Universidad Católica de Pereira
repository.name.fl_str_mv
repository.mail.fl_str_mv
_version_ 1844494733227851776