The challenge: educate to coexist
Educating to coexist is the challenge assumed by today’s teachers to work in the construction of a peaceful society. This research aimed to developpedagogical strategies that promote school coexistence in the third, fourth and fifth grade students of the&...
- Autores:
- Tipo de recurso:
- Fecha de publicación:
- 2019
- Institución:
- Universidad Pedagógica y Tecnológica de Colombia
- Repositorio:
- RiUPTC: Repositorio Institucional UPTC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.uptc.edu.co:001/11482
- Acceso en línea:
- https://revistas.uptc.edu.co/index.php/educacion_y_ciencia/article/view/9406
https://repositorio.uptc.edu.co/handle/001/11482
- Palabra clave:
- school coexistence, citizenship skills, assertiveness, argumentation, active listening
convivencia escolar, competencias ciudadanas, asertividad, argumentación, escucha activa.
- Rights
- License
- Derechos de autor 2019 EDUCACIÓN Y CIENCIA