Transversalización del eje medio ambiente en educación superior: el caso de la UACYTI-UAGro
Mainstreaming is a viable strategy for strengthening environmental content in the curriculum and promoting social responsibility. In this sense, the article is oriented to design a methodological procedure to transversalize the environmental axis in the study plan of the career in Sciences and Infor...
- Autores:
 - 
                   Miranda Esteban, Adriana           
GUZMAN IBARRA, ISABEL
Rodríguez Alviso, Columba
Beltrán Rosas, Juana
SAMPEDRO, MARIA LAURA
Aparicio López, José Luis
 
- Tipo de recurso:
 - Article of journal
 
- Fecha de publicación:
 - 2019
 
- Institución:
 - Corporación Universidad de la Costa
 
- Repositorio:
 - REDICUC - Repositorio CUC
 
- Idioma:
 -           spa          
 - OAI Identifier:
 - oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/5862
 - Acceso en línea:
 -           https://hdl.handle.net/11323/5862
          
https://doi.org/10.17981/cultedusoc.10.1.2019.01
https://repositorio.cuc.edu.co/
 - Palabra clave:
 -           Transversalización          
Medio ambiente
Competencia ambiental
Educación superior
Transversalization
Environment
Environmental competence
Higher education
 - Rights
 - openAccess
 - License
 - CC0 1.0 Universal
 
