La lectura literaria: una herramienta de mediación para mejorar la convivencia en los niños
This research project sought to implement literary reading as a tool to strengthen coexistence in the sector of Islita, for this, a proposal was applied with a qualitative approach, an explanatorydescriptive scope, with a design of action research, participation and narrative and a critical social p...
- Autores:
 - 
                   Mackenzie Peralta, Sharay           
Ospino Acosta, Alexandra María
 
- Tipo de recurso:
 - Trabajo de grado de pregrado
 
- Fecha de publicación:
 - 2019
 
- Institución:
 - Corporación Universidad de la Costa
 
- Repositorio:
 - REDICUC - Repositorio CUC
 
- Idioma:
 -           spa          
 - OAI Identifier:
 - oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/3212
 - Acceso en línea:
 -           https://hdl.handle.net/11323/3212
          
https://repositorio.cuc.edu.co/
 - Palabra clave:
 -           Lectura literaria          
Convivencia
Mediación
Ambientes lúdicos
Literary reading
Coexistence
Mediation
Playful environments
 - Rights
 - openAccess
 - License
 - Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
 
