La lúdica como estrategia para el mejoramiento de la convivencia escolar y el desempeño académico en los estudiantes

The present research project exposes a problem where violence and physical and verbal aggression are repeated actions of school work, considered a reason for coexistence that does not favor the academic performance of students, the author assumed the purpose of understanding the relevance of the pla...

Full description

Autores:
Saba Narváez, María Layla
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2019
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/4669
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/4669
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Lúdica
Resolución de conflicto
Rendimiento escolar
Convivencia
Playful
Conflict resolution
School performance
Coexistence
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International