Enseñanza del inglés en octavo y noveno grado: desde el estudio interpretativo de las prácticas docentes

The purpose of the work was to analyze the teaching strategies of English teachers at I.E.D Mundo Bolivariano, taking as a starting point classroom observations, the syllabus and the lesson plans. The theoretical foundations addressed the concepts of foreign language, English teaching methods and st...

Full description

Autores:
Gómez Viecco, Sttefany
Contreras Mendoza, Bertha
Tipo de recurso:
Fecha de publicación:
2021
Institución:
Corporación Universidad de la Costa
Repositorio:
REDICUC - Repositorio CUC
Idioma:
spa
OAI Identifier:
oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/8045
Acceso en línea:
https://hdl.handle.net/11323/8045
https://repositorio.cuc.edu.co/
Palabra clave:
Foreign language
Teaching
Methods
Strategies
Teaching practices
Didactic trends
Lengua extranjera
Enseñanza
Métodos
Estrategias
Prácticas docentes
Tendencias didácticas
Rights
openAccess
License
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International