La pregunta socrática como estrategia pedagógica para favorecer el desarrollo del pensamiento crítico
This research work refers to design a proposal that includes the use of the question as a pedagogical strategy to encourage the development of critical thinking in students of 4th grade of the Technical Educational Institution Commercial and Industrial Sede Catalino Varela, with the purpose to obtai...
- Autores:
-
Manga Beltrán, Briggitte
Charris Charris, Laura
- Tipo de recurso:
- Trabajo de grado de pregrado
- Fecha de publicación:
- 2018
- Institución:
- Corporación Universidad de la Costa
- Repositorio:
- REDICUC - Repositorio CUC
- Idioma:
- spa
- OAI Identifier:
- oai:repositorio.cuc.edu.co:11323/3218
- Acceso en línea:
- https://hdl.handle.net/11323/3218
https://repositorio.cuc.edu.co/
- Palabra clave:
- Pensamiento crítico
Pregunta
Razonamiento
Análisis
Juicio
Estrategia
Enseñanza
Aprendizaje
Desarrollo
Thought critic
Question
Reasoning
Analysis
Judgment
Strategy
Education
Learning
Development
- Rights
- openAccess
- License
- http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/