English as a foreign language learning in Colombia: an overview from seventh-grade students perspectives.

This case study aimed to analyze how the students' beliefs are taking part in the learning process of English as a foreign language in their context and the implications of those during the acquisition of it through the recognition of the limitations encountered by them in the foreign language...

Full description

Autores:
Gómez Vásquez, Jimena
García Salinas, Eder Antonio
Arias Gómez, Daniel Fernando
Tipo de recurso:
Trabajo de grado de pregrado
Fecha de publicación:
2024
Institución:
Universidad Católica Luis Amigó
Repositorio:
Repositorio Institucional Universidad Católica Luis Amigó
Idioma:
eng
OAI Identifier:
oai:repository.ucatolicaluisamigo.edu.co:20.500.14.531/5278
Acceso en línea:
https://repository.ucatolicaluisamigo.edu.co/handle/20.500.14.531/5278
Palabra clave:
Students’ beliefs
language learning perceptions
contextualized learning
English as a foreign language
language learning
creencias de los estudiantes
percepciones de aprendizaje de idiomas
aprendizaje contextualizado
inglés como lengua extranjera
aprendizaje de idiomas
Creencias de los estudiantes
Aprendizaje contextualizado
Inglés como lengua extranjera
Aprendizaje de idiomas
Percepciones de aprendizaje de idiomas
Students’ Beliefs
Contextualized Learning
English as a Foreign Language
Language Learning
Language Learning Perceptions
a
Rights
closedAccess
License
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/